Časté dotazy (FAQ)

Nemohu se přihlásit do svého účtu

Při objednávce je nutné vytvořit nový účet. Pokud u nás nakupujete již po druhé stačí se příště přihlásit. Pokud se vám přihlásit nejde, kontaktujte nás te technické podpoře +420 773 225 440, Po-Pá: 10:00 - 20:00. Od 26.5.2016 máme spuštěný nový e-shop. Všichni zákazníci, kteří již u nás mají registrovaný účet si musí vygenerovat nové heslo. Klikněte si v horní liště na "přihlásit" a klikněte na zapomenuté heslo. Zadejte si svůj e-mail a klikněte na "požádat o nové heslo"

 

Lze zboží vyzvednout osobně?

Objednané zboží přes náš e-shop můžete vyzvednout v kamenné prodejně na adrese Štefánikova 29, Praha 5 - Smíchov, 150 00. Aby bylo vaše zboží připraveno k vyzvednutí, je však nutné v košíku zvolit možnost dopravy "Osobní odběr" a u dopravy "platba hotově".

 

Jak se dozvím o odeslání a doručení mé objednávky?

Prostřednictvím e-mailu budete informování o registraci zákaznického účtu, potvrzení objednávky a poté vždy u každé změny stavu objednávky, zpravidla u odeslání zboží, že je zboží připraveno k vyzvednutí, nebo že jsme přijali vaši platbu bankovním převodem...

 

Kdy bude objednané zboží doručeno?

Zboží odesíláme standardně do 5 pracovních dnů, snažíme se dříve, pokud je to možné. Doručení poštou v rámci ČR trvá další cca 2 dny. V ostatních zemí EU trvá doručení zboží další cca 3-4 dny. V případě, že dojde k prodlevě v dodaní, informujeme zákazníky formou emailu. Pokud potřebujete zboží dodat rychleji, například jedná-li se o dárek - kontaktujte nás telefonicky na: Tel: +420 257 211 620 nebo +420 722 060 199

 

Mohu zboží objednat v kamenné prodejně?

Pokud si vyberete zboží přes náš e-shop a budete chtít zboží nejprve vidět, prosíme zákazníky, aby nejprve přišli navštívit náš kamenný obchod a až poté si zboží koupili nebo později objednali na e-shopu. Zboží, které je k dispozici na e-shopu je i v kamenné prodejně, kde může být i větší výběr u některého sortimentu.

 

Jakou formou probíhá platba?

Při osobním odběru probíhá platba v kamenné prodejně hotově nebo kartou na adrese Štefánikova 29, Praha 5 - Smíchov, 150 00. U zásilek posílaných poštou v rámci ČR a SR probíhá platba formou dobírky po doručení zboží.

 

Je možné zakoupené zboží vyměnit?

Zboží je množné vyměnit v době vymezené zákonem. Při výměně zboží platí zákazník veškeré dopravní / poštovní náklady spojené s výměnnou zboží. Pokud se jedná o špatně zvolené zboží, prodávající nemusí zákazníkům vyhovět v případě, že byl narušen obal nebo bylo zboží poškozeno či jinak znehodnoceno k dalšímu prodeji.

 

Jak je možné zakoupené zboží reklamovat?

Zboží je možné reklamovat osobně v kamenné prodejně na adrese Štefánikova 29, Praha 5 - Smíchov, 150 00, nebo prostřednictvím zaslání poštou. Další informace v obchodních podmínkách